I.Boice | Iranian Boice Community


!자 이제 한국으로 퇴근

!Now go back home Korea

حالا داریم به خونمون (کره) برمیگردیم!



نظرات شما عزیزان:

arad
ساعت12:30---29 شهريور 1393
چرا یونگ اون عقب نشسته و قیافه اش اون جوریه؟باز این بچه یه مدت شاد بود دوباره برگشت به حالت قبلی اصن نمیخنده خب خسته هم که باشه اگه یکم بخنده بهتر میشه من اینو این جوری میبینم دلم آتیش میگره
پاسخ: یونگی یه وقت هایی دیگه انرژی نداره!!! low buttry میزنه خخخخ :))))


مهسا19
ساعت2:23---29 شهريور 1393
بابا خوشتیپ
والا اینا از کره میرن انگار من خودم تو کره ام بیشتر دلم براشون تنگ میشه و شور می زنه :|
پاسخ: هم اونها نگران ماهان و هم ما نگران اونها :)


sahar
ساعت0:19---29 شهريور 1393
خداروشکر دارن برمیگردن کلی دعا کردم.هیون تو عکس دوم خیلی خشگله البته همیشه خشگله یونگ چرا جدیدا همش سرش تو گوشیشهممنون اونی جونم
پاسخ: اره خدا رو شکر هوا بهتر شده.خواهش عزیز


Nikoo
ساعت23:40---28 شهريور 1393

خستگي ازشون ميچكه
عينكش خوشگله
پاسخ: اره ^__^


boice20
ساعت23:26---28 شهريور 1393
عه......دوباره موهاشو رنگیده این یونگم که کلا سرشو بیرون بیاره از گوشیش صلوات
پاسخ: خیلی هم سرش تو گوشیش نیس!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 28 شهريور 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com